Terhesség esetén: Ha terhességed előtt nem edzettél és még nem találkoztál a Pilates módszerrel, akkor nem javasoljuk egy új mozgásforma elkezdését ebben az időszakban. Miután kisbabád megérkezett, és orvosod engedélyezte számodra a mozgást, akkor várunk szeretettel. Ha már terhességed előtt is rendszeresen edzettél és ismered a Pilates technikát, akkor természetesen terhességed alatt is mozoghatsz, de csak óvatosan. Tested napról napra változik. Ez egy olyan időszak, amikor a szinten tartás a fontos, hogy tested felkészült legyen a növekvő pocak hordására és a szülés utáni időszak kihívásainak kezelésére. Az első trimeszterben nem szabad megerőltetned magad. Ilyenkor alapszintű, könnyített mozgás javasolt (Kivéve, ha orvosod mást javasol). A 2. trimesztert már élvezni fogod, mert kevésbé leszel fáradt, több energiád lesz, és ezért most tudsz jobban odafigyelni az edzésekre is. A 3. trimeszterben addig jöhetsz Pilates-ezni, amíg jól esik, és orvosod nem ellenzi a mozgást.

Terhes Pilates órák: Gyermeked fejlődése, rengeteg változással jár a Te testedet illetően is. Ekkor mindkettőtök számára elengedhetetlenül fontos a helyes, és egészséges mozgás. Ezt a biztonságot, nyugalmat és egészséget igyekszünk minden terhes vendégünknek átadni. Elsődleges a fejlődő magzat és a kismama épsége.

Kismama Pilates óráink: Ha már megszületett a kisbabád, és orvosod engedélyezte az edzést, akkor várunk vissza tornázni. A sok változás miatt, amin tested keresztülment fontos, hogy tudatosan, odafigyelve kezd el újra a mozgást. A Pilates edzés segíteni fog visszanyerni terhesség előtti formád. Megerősítjük tested természetes fűzőjét, a központodat (legmélyebb hasizmunkat a derék körül, mely olyan mint egy feszes öv, ha erős), és tudatosan erősítjük a medencefenék izmait is. Ettől karcsúbb leszel, és derekad támaszt kap, hasfalad és gátizmaid visszanyerik megfelelő erejüket. Kisbabád szoptatása, cipelése bizonyos asszimmetriákat okozhat tartásodban, ezeket igyekszünk korrigálni edzés közben, hogy ez az időszak minél könnyedebb, fájdalom mentesebb és élvezetesebb lehessen számodra. Az órákon lágy zene szól, így ki tudsz kapcsolni, és végre magadra fókuszálhatsz! Ez az óra csak Rólad szól!

Fontosnak tartjuk: Annak érdekében, hogy valóban biztonságosan tudj edzeni, ebben az időszakban az egyéni órákat javasoljuk.